вівторок, 18 жовтня 2016 р.

І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ - 8 КЛАС (за новою програмою)

І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ - 8 КЛАС
Бажаємо успіхів!
І. Тестові завдання (10 б.) Оберіть правильні відповіді (одну або декілька):
1. Який орган у кактусів виконує функцію фотосинтезу?
а) дуже потовщений листок;                      в) надземна бульба;
б) потовщене стебло;                                  г) потовщені черешків листків, які втратили листкову пластинку. (0,5 б.)
2. Де у рослині розташований насінний зачаток?
а) у зав’язі;                                                    в) на приймочці маточки;
б) у тичинці;                                                 г) у насінні. (0,5 б.)
3. Оберіть рослину, проросток якої звичайно має багато (більше 2)
сім’ядоль:
а) Щитник чоловічий;                                 в) Сосна звичайна;
б) Кукурудза звичайна;                               г) Горох звичайний. (0,5 б.)
4. У якої рослини найбільший у світі плід: (0,5 б.)
а) гороху посівного;                                    в) кокосової пальми;
б) горіха грецького;                                                г) сейшельської пальми.
5. До переносників збудників захворювань людини належать:
а) травневий жук;                                        в) людська аскарида;
б) малярійний комар;                                  г) ехінокок;
д) муха це–це. (2 б.)
6. Двостулковим молюском є:
а) гребінець;                                                 в) морське блюдечко;
б) мідія;                                                         г) перлівниця;
д) виноградний слимак. (2 б.)
7. Прикладами паразитизму є співіснування:
а) актинії та краба;                                       в) людини і ехінокока;
б) печінкового сисуна та молюска;           г) людини і таргана;
                                               д) людини і кішки. (2 б.)
8. Вкажіть правильну послідовність подій, які відбуваються при розмноженні насінних рослин.
А - запилення;                      Г - проростання пилку пилкового зерна;
Б - запліднення;                    Д - розвиток насіння. (2 б.)
В - дозрівання пилку у пиляку тичинок;


Вчителям на ЗАМІТКУ: з малюнками цікавіше, тож вставте будь-який, на ваш розсуд.

ІІ. ( 10 б.) 1. Проаналізуйте особливості будови клітин різних організмів, зображених на рисунках:
                                                 
            1                      2                           3                                 4
Встановіть відповідність між рисунками та групами живих організмів, яким належать ці клітини.
А – Рослини; Б – Бактерії; В - Віруси ; Г – Гриби; Д – Тварини. (4 б.)
2. На рисунку зображено первинні і вторинні органи та тканини імунної системи. (6 б.)
Вкажіть, якими літерами позначено наступні структури:
1 - мигдалики; 2 - легені; 3 - лімфовузли; 4 - селезінку; 5 - тимус;
6 - трахею; 7 - шкіру; 8 - кістковий мозок; 9 - пейєрові бляшки;

10 - товста кишка; 11 - тонка кишка. Всього – 20 б.  Дякуємо за участь!

Немає коментарів:

Дописати коментар