МІНІ-ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ

МІНІ-ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ
Прізвище, ім’я, по-батькові - Саволєй Дар’я Григорівна_____________________
Дата народження:19.07.1985р.__________________________________
Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж роботи на займаній посаді: вчитель біології, 7 років.___________________________________
Спеціальність за дипломом: вчитель біології, хімії, валеології та основ екології – за дипломом спеціаліста; магістр педагогічної освіти, викладач біології – за дипломом магістра.___________________________
Загальний стаж трудової діяльності: 10 років.______________________
Стаж педагогічної діяльності: 8 років._______________________________
Освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність). Освіта: вища, повна. Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2007 р. - вчитель біології, хімії, валеології та основ екології. 2008 р. - кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача біології.
Підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років (з якої спеціальності, номер та дата видачі документа, що підтверджує підвищення кваліфікації): учитель біології, хімії та природознавства, свідоцтво №11, реєстраційний № 1014 від 20 березня 2015 року.
Кваліфікація: учитель І категорії.
Звання
Рік попередньої атестації: 2016 р.__________________________________
Нагороди: подяка від Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 2008 р., грамота Управління освіти і науки м. Чернігова від 2013 р., грамота від Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 2014 р., подяка від Чернігівської міської ради Чернігівської області від 2016 року.
НАУКОВА-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, над якою працюю – «Біологічні задачі в системі позакласної ( факультативної ) роботи вчителя».
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА, над якою працюю: «Психолого-педагогічні ситуації та шляхи їх розв`язання на уроках біології».
САМООСВІТНЯ РОБОТА по підвищенню рівня професійної майстерності: «Мотивація пізнавальної діяльності учнів шляхом інтеграції знань про живу природу».
Проблема над якою працює: самоаналіз уроку, оцінювання учнів.
чий досвід вивчається – Чекмінь Інни Вікторівни;
опрацьовані матеріали: фахові журнали і газети «Біологія в школі»
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА – факультатив з біології у 10 – В класі «Екологія людини».